Έχετε προβλήματα με τα μάτια σας; Κάντε αυτές τις 10 ασκήσεις και θα δείτε τρομερή βελτίωση στην όρασή σας!




Η συνειδητή άσκηση των ματιών είναι ένα από αυτά τα απλά πράγματα που λίγοι κάνουν, αλλά μπορούν να μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε την όραση μας.

Δείτε 10 τέτοιες ασκήσεις που δεν θα σας πάρουν πάνω από 10 λεπτά. Δοκιμάστε τις – είναι πάρα πολύ χρήσιμες!

1. Ανοιγοκλείστε τα μάτια για δύο λεπτά. Αυτή η άσκηση βοηθά να ρυθμίσετε την κυκλοφορία του αίματος μέσα στα μάτια.

23

2. Γυρίστε το κεφάλι με κυκλική κίνηση ενώ κοιτάζετε ευθεία. Αρχικά από τα δεξιά προς τα αριστερά, μετά από πάνω προς τα κάτω. Αυτό αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στα μάτια.

3. Κοιτάξτε προς τα δεξιά και στην συνέχεια μετακινήστε αργά το βλέμμα προς τα αριστερά. Κάντε το ίδιο και προς την αντίθετη κατεύθυνση.

24

4. Κλείστε τα μάτια και χαλαρώστε. Το σκοτάδι πιστεύεται ότι βοηθά να δυναμώσουν οι φωτοϋποδοχείς των ματιών, έτσι θα έχετε καθαρότερη όραση.

5. Μετακινήστε το βλέμμα σας προς διάφορες κατευθύνσεις. Κοιτάξτε από τα δεξιά προς τα αριστερά, από πάνω προς τα κάτω, γυρίστε τα μάτια σε κυκλική κίνηση, κάντε οχτάρια με τα μάτια σας.

25

6. Κλείστε τα μάτια σας για 3-5 δευτερόλεπτα και μετά ανοίξτε τα. Επαναλάβετε 7 φορές. Αυτό βοηθά να χαλαρώσουν οι μύες των ματιών και αυξάνει την ροή του αίματος στα μάτια.

7. Πιέστε ελαφρά τους κροτάφους σας με τα δάχτυλα σας για περίπου 2 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 4-5 φορές. Αυτό θα βελτιώσει την ροή του ενδοφθάλμιου υγρού.

8. Έχοντας τα μάτια ανοιχτά, σχηματίστε απλά γεωμετρικά σχήματα με το βλέμμα σας. Στην συνέχεια περάστε σε πιο πολύπλοκα σχήματα.

26

9. Κλείστε τα μάτια σας και μετακινήστε τα αργά πάνω κάτω. Επαναλάβετε 5-10 φορές.

10. Για να ενισχύσετε την κοντινή και την μακρινή όραση σας:

-Καθίστε σε μια καρέκλα ή σταθείτε μπροστά σε έναν άδειο τοίχο. Βάλτε τον αντίχειρα σας περίπου 25 εκατοστά μακριά από το πρόσωπο σας και εστιάστε σε αυτόν. Μπορείτε επίσης να εστιάσετε το βλέμμα σας σε ένα αντικείμενο που βρίσκεται 1,5-3 μέτρα μακριά σας για 10-15 δευτερόλεπτα.
-Στην συνέχεια εστιάστε σε ένα αντικείμενο που βρίσκεται 3-6 μέτρα μακριά σας χωρίς να κουνάτε το κεφάλι. Εστιάστε για 10-15 δευτερόλεπτα.
-Μετά από 10-15 δευτερόλεπτα, εστιάστε ξανά στον αντίχειρα σας. Επαναλάβετε 5 φορές.

27

0 SHARES Μοιραστείτε το!


107
shares
Κοινοποιήστε στο Facebook
Κοινοποιήστε στο Twitter
Τελευταία Άρθρα:
Τελευταία Άρθρα:
Ποια Είναι Η Λύση Αν Έχετε Συχνά Πονοκεφάλους, Χαμηλή Ενέργεια Και Αϋπνία
Βρήκε ένα φάκελο με 10.600 ευρώ και προσπάθησε να βρει ποιος τον έχασε. Την επόμενη μέρα δέχθηκε ένα καθοριστικό τηλεφώνημα
Ειδικός Στη Γλώσσα Του Σώματος Αποκαλύπτει: «Αυτά Είναι Τα 5 Σημάδια Ότι Ένας Άντρας Σε Θέλει»
Δείτε το… σπίτι του «Κατακουζηνού» και της… «γκαρσόνας… Βλαχάκη» – Εδώ γυρίστηκε η αγαπημένη σειρά «Κωνσταντίνου και Ελένης»
Το «κορίτσι-καμήλα» που το εκμεταλλεύτηκαν ως «το πιο όμορφο φρικιό της φύσης» και το έκαναν νούμερο σε τσίρκο
Το έπαιξε… Survivor: Ελληνικό πλοίο τα έκανε λίμπα στον Άγιο Δομήνικο
9 τηλεοπτικές σειρές που βλέπαμε μετά το σχολείο και πριν το διάβασμα
Ένας ιερέας πεθαίνει και βρίσκεται στην είσοδο του Παραδείσου
Η Ελενα Ακρίτα μιλά ανοικτά για την κατάθλιψη: «Εζησα 30 χρόνια στο σκοτάδι»
Μην ερωτευτείς δειλό. Ο πόνος που θα σου προκαλέσει δεν αξίζει